Follow my instagramm :)

Monday 11 June 2012

更新心情記 ❤

又更新我的部部~\(≧▽≦)/~啦啦啦

我為我的部部裝修了一些些, 還想裝修更多的, 但是有點懶惰, xPP . 哈哈! 但是我會抽點時間慢慢為我的部部改一改的, 好讓關注我的部部的讀者們有煥然一新的感覺 :D

今天我很得空, 課突然取消了, 我已經精心打扮一番了, 盡然收到風說class cancel, 夠扎到囖~~~~~ o(╯□╰)o
在家閒著閒著沒事做就更新一下部部嘍~ 每一次寫的都很emo, 現在就寫篇生活化的文章唄 ^_^

說到生活, 我差點就忘了我的華文功課要寫一篇有關生活的文章, 15/6/12 之前就要交了, 但是我還沒有開始寫, >< . 沒有靈感寫啊~~~~~~ 生活, 我可以把我的部落格寫下去吧? 因為我的部落格也算是我的生活的一部份嘛 :DD 在家一個人的時候, 突然! 我家的波波老婆回來鳥~~~ 她把她的朋友也帶來了, 他們爲了功課來拍照呢~ 波波老婆還突然說要我幫忙~ 我又上鏡了` 哈哈哈! XD , 還好有打扮, 精心打扮了class又突然cancel, 那就只好拍照咯! ;P 別浪費了我的妝 ^_______^v 今天的感覺呢, 真是不錯, 睡覺之前接到你的電話跟你聊天第二天的精神總是特別好❤ , 你對我就是有這樣的影響力, 因為你我總跟著你的情緒走 ><', 是好是壞呢? 但是不管是好還是壞, 我就是控制不了的~~~~ :P 最近我好喜歡這首歌 <一個人不可能--叮噹>

還有一首卡通介紹的一首韓語歌

超級超級贊的一首歌, 也很有意思❤ 聽聽看吧 ^______________^

這是的英文歌詞.

To be honest, when we first met, saying i love you
was difficult for me to say.
If i don't contact first i was afraid of loosing you.
I wrote letters. hesitate, then erased it repeatedly.

If my love for you gets deeper i knew it would only hurt me more.
Its true that my mind is full of fears.
With my anxious heart i prayed and hoped.
I Believe that person is you.

I'm in love
I fall in love
I'm not scared anymore as long as I'm with you.
The world is so beautiful.
I thought i was never gonna fall in love
but i'm in love cuz i wanna love you baby.

To be honest when i first met you somewhere in my heart
you crashed in like a strong wave
Youre the only one i think about all day
i can be a good lover
Make you never gonna leave
i won't be suspicious i will trust you

I'm in love
I fall in love
I'm not scared anymore as long as I'm with you:
The world is so beautiful.
I'm in love, i'm so deep in love i fall in love
I am not scared anymore as long as i'm with you.
You are so beautiful.

Enjot it. (: ❤❤


You're the only one i think about all day
i can be a good lover .

No comments:

Post a Comment